Filtracja oleju przekładniowego – opis urządzenia:
Filtracja oleju przekładniowego wydajnym, mobilnym urządzeniem służącym do mikrofiltracji i dokładnego czyszczenia oleju hydraulicznego, przekładniowego, turbinowego oraz obróbczego przystosowanym do usuwania bardzo drobnych zanieczyszczeń stałych ( > 1 mikron) oraz usuwania wody.
Dane techniczne:
- Wydajność pompy: do 8,8 l/min (olej ISO 46 o temp. 40°C)
- Osiągana czystość: max. 12/09/6 wg normy ISO 4406
- Silnik: 0,55 kW, 230 V
- Pompa: zębata
- Dokładność filtracji: 1 mikron
- Ilość filtrów głębokiego oczyszczania: 4
- Lepkość medium: od 10 do 220 cSt
- Przyłącza: 3/4 ”
- Maksymalne ciśnienie: 9 bar
- Maksymalna temperatura: 45 º C
- Wymiary: 700 x 800 x 1000 mm
- Możliwość montażu licznika cząstek: tak
W zestawie:
- Pompa zębata
- 4 obudowy wkładów filtrujących
- 4 wkłady filtracyjne SDFC głębokiego oczyszczania
- Pre-filtr ( separator wody ) z filtrem świecowym
- 2 Manometry
- 2 szt. 3- metrowego węża
- Skrzynka elektryczna
- Wózek z hamulcami
- Prosta obsługa włącz/wyłącz
- CE
Obudowa filtra świecowego:
- Mocna i wytrzymała konstrukcja odpowiednia dla większości zastosowań przemysłowych
- Pojemność – 2,9 litra
- Waga pustej obudowy – 8 kg
- Waga pełnej obudowy – 16,85 kg
Filtr świecowy
Wysokiej jakości filtr zbudowany z polipropylenu usuwający zanieczyszczenia stałe oraz separujący wodę.
- Maksymalna temperatura – 45 ºC
- Dokładność wkładu – 1 do 150 mikronów
- Długość wkładu – 508 mm
Częstotliwość wymiany wkładu
Interwał wymiany wkładu zależy od wielu czynników m.in. stopnia zanieczyszczenia oleju przekładniowego oraz zawartości wody. Sygnałem do wymiany wkładów jest:
- Wzrost ciśnienia o 1 bar w stosunku do ciśnienia wyjściowego
- Praca wkładu przez co najmniej 200 godzin.
Stosowane wkłady: Filtry głębokiego oczyszczania SDFC (AD2)